onsdag 2. mars 2011

Lucas har fått seg joggesko i dag :)

I dag var jeg og Lucas på Oasen etter barnehagen og skulle finne joggesko til han :) Vi gikk inn på Økonomi Sko og skulle prøve et par, men Lucas ville ikke prøve noen sko, han bare hylte og trasset, skikkelig festlig ;P Så jeg måtte holde han fast på fanget mens jeg prøvde skoene... Vi prøvde først str 23, men de var så smale, så han måtte faktisk ha str 24, så han har nok arvet pappaens brede føtter :)

Men herregud for en dårlig service da, hun dama som jobbet der var sur og hysjet på Lucas flere ganger!!! Herregud da, JEG hysjet jo, men når hun begynte å hysje reagerte jeg altså! Hun kan heller lære seg jobben sin... For når jeg spurte om hvordan det ble med skoene siden de var litt for lange, så visste hun ikke, hadde jo ikke peiling på noe jeg spurte om... Tror hun trenger et kurs altså!



















Her er skoene han fikk seg :) Han gikk kjempe bra i de, ble litt lettere enn de store vinterskoene :) Så nå skal det bli godt når det blir mer vår så han kan bruke de når han er ute og leker og sånn også :) Foreløpig blir de nok bare brukt når vi skal handle og på besøk og sånn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar