søndag 13. februar 2011

Da har vi vært på morsdagsbesøk :)

I dag var vi først på besøk hos moren til Stian, hun visste ikke engang at det var morsdag i dag ;P hehe :) Vi hadde med en blomst til henne, og det virket som hun satte pris på den :) Vi var der en liten stund, og så måtte vi kjøre hjem igjen for å spise litt middag før vi skulle til mamma :) Vi spiste bare noen skiver, og Lucas fikk et middagsglass i dag :)

Så ordnet vi med kaken som jeg hadde laget til mamma :) Jordbærkake med gele :) nam nam ;D Mamma ønsker seg aldri noe, så jeg har funnet ut at det er like greit å bake noe til henne :) Og det blir hun alltid glad for :)
Gratulerer med morsdagen mamma <3

Kaken ble ganske lik denne, kjempe god :)










Da vi kom til mamma og pappa hadde ikke søsteren min og familien kommet enda, men de kom etter en liten stund :) Da koste vi oss med kaker, og etterpå satt vi bare og pratet :) Pappa spilte svarteper med nevøene mine, så da hadde alle det kjekt :) Lucas gikk rundt med lekene sine og ville sitte litt på fanget innimellom :)

Vi gikk vel hjem i halv 7 tiden, og siden Lucas var mett og trøtt så stelte vi ham og fikk ham i seng :) Han blir alltid så glad når han får legge seg om kvelden :) Men det er vel kanskje ikke så rart, siden det går i hundre hele dagen ;P hehe :)

2 kommentarer:

  1. Den kaka så ikke noe særlig god ut lissom..:P nam-nam:D

    SvarSlett
  2. hehe, kjempegod ;D Jeg har vært på besøk og spist rester i dag ;P

    SvarSlett