lørdag 12. februar 2011

God morgen lørdag :)

I dag fikk jeg sove helt til kl 10, og det var fantastisk :)

Jeg våknet av noen lyder i 7 tiden i dag, og så at Stian fortsatt lå der, og røsket til ham "skal ikke du på jobb?" men han så jo bare dumt på meg helt til jeg forstod at det var jo lørdag ;P haha :)

Så nå sitter jeg her i sofaen, har akkurat spist frokost, så jeg får gå å stelle meg før jeg skal på personalmøte :) Skjønner ikke helt vitsen med at jeg er med på personalmøtet da, siden jeg er sykemeldt og kommer til å være det frem til fødsel, men jeg får jo penger for det, så da er det jo greit :) hehe :)

Etter personalmøtet skal jeg og Lucas møte Hanne på Oasen, så da skal vi gå å kikke litt og sikkert en tur på lekerommet :)

Hva skal dere i dag da? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar