mandag 14. februar 2011

Valentines day :)

Siden det var valentines day i dag tenkte vi at vi skulle lage noe ekstra godt til middag :) Så da laget Stian pepperbiff og entrecotè med noisettes, fløtegratinerte poteter og pepper- og fløtesaus med salat til :) Det var kjempe godt, så vi storkoste oss alle tre :)
Jeg har fått et kjempe fint smykke og et sjokoladehjerte av Stian <3 Jeg hadde tenkt å kjøpe dvd'en Trolljegeren til han, men de var utsolgt på de butikkene jeg var på i dag, så da har jeg lovt å kjøpe den en annen dag :)

Etter middag var det blitt så sent at Lucas fikk gå å legge seg, noe han som oftest blir veldig glad for :) hehe, liker å sove den gutten min :) Så nå ligger han og sover så søtt <3


Stian har vært å kjøpt deler til bilen sin, så nå sitter han og skrur i stua ;P Etterpå skal vi se csi før det blir leggetid :)

Tidligere i dag var jeg og mamma på oasen :) Jeg var først hos legen på kontroll, der så alt fint ut :) Etter det var vi og kjøpte stoff til vognposen hun skal hjelpe meg med :) Så det blir svart ytterstoff og blå/turkis fleece inni :) Så i dag har vi kommet så langt at vi har tegnet mønsteret på dyna, sydd nesten helt rundt, og så klippet der vi har sydd :) Så i morgen skal vi sy og klippe ferdig, og så skal vi begynne å sy stoffet og sånn :) Gleder meg til den blir ferdig :) Det er så kjekt å lage slike ting ;D Men tror aldri jeg hadde klart det uten min kjære mamma da <3 Hvis vi får det til, så kan jeg jo kanskje prøve meg på en lik til lillebror, bare mindre da :) For da vet jeg jo hvordan det skal gjøres :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar