lørdag 12. februar 2011

Vært på besøk i kveld :)

Tidligere i kveld lå jeg på sofaen og slappet av med å fikse på den nye bloggen, da jeg fikk melding av min søster som spurte om jeg ville komme på besøk :) Så da kjørte jeg ned til henne en tur :) Min nevø på 8 år lurte på ganske mange ting når det gjelder fødsel, så både min søster og jeg fortalte han at han kan være glad for at han ikke er jente som må gjennom en fødsel ;P hehe, og da kom det frem at det hadde faktisk han også tenkt på at han var glad han slapp :) hehe, de tenker på så mye rart de små :)
Ellers har vi sett på senkveld og spist pizzahorn :) De var kjempegode, hun hadde laget de med bolledeig i stedet for pizzadeig :) Så det skal jeg også gjøre neste gang jeg skal lage pizzahorn :)

Men nå skal jeg ta kvelden, natta :)

2 kommentarer:

  1. Så kos! :D
    Tror jeg skal stjele den idéen og lage i kveld, bare med pizzabunn - jeg liker ikke med bolledeig :P

    Jeg ser virkelig frem til snuppa blir større og kommer med sånne rare kommentarer og tanker, det er utrolig hva sånne små kan gruble på :)

    SvarSlett
  2. Ja det må du, det er så godt med pizzaboller :)

    Ja, gleder meg kjempe masse til Lucas blir større jeg også, så vi også får ta del i tankene hans :) hehe :)

    SvarSlett